En wat doet Out-line dan?
Je bedrijf (of vereniging of club of …) is toe aan een pakkend logo. Dat logo moet, liefst meteen, duidelijk maken waar jij en je bedrijf (of…) voor staan. Out-line luistert allereerst goed naar jouw verhaal en gaat vervolgens creatief aan de slag om dat verhaal om te zetten in een sterk grafisch ontwerp. Daarmee is de eerste stap gezet: jouw logo
Dat logo zie je graag terugkomen in alle uitingen waarmee je met jouw bedrijf naar buiten treedt. Denk bijvoorbeeld aan visitekaartjes, briefpapier, enveloppen, folders, brochures, flyers en advertenties. Out-line creëert een huisstijl waarin jouw logo en jouw stijl optimaal tot uiting komen, zowel in druk en print als voor digitaal gebruik. Een ontwerp van Out-line is herkenbaar, verfrissend én onderscheidend. Dus: jouw huisstijl
Je bedrijf mag opvallen: met een krachtig logo en een herkenbare huisstijl op papier en op internet timmer je op dat gebied al stevig aan de weg. Maar dat hoeft niet de enige manier te zijn om de aandacht op jouw zaak te vestigen. Out-line vertaalt jouw logo en huisstijl naar allerhande vormen van reclame, voor binnen en buiten. Zo verzorgt Out-line de belettering van auto’s (of andere voer-, vaar- of vliegtuigen), maar ook raamfolies, reclameborden en zeildoeken. En dat is nog steeds maar een greep uit de mogelijkheden. En zo: jouw sign (belettering)
Out-line denkt graag met je mee om jouw merk zo sterk mogelijk in de markt te zetten. En wij zijn pas écht tevreden als jij dat ook écht bent. Out-line werkt daartoe nauw samen met bedrijven die eenzelfde klantgerichtheid en kwaliteitsniveau nastreven.